woensdag, mei 17, 2006

een pintje en een rodenbach aub

Voilà, hier een foto van den Haile en ik aan de trapjes op het Sint-Pietersplein in Gent. De foto is al van een paar jaar geleden toen we iets waren gaan drinken na de training in de pattapoef. Een pintje voor mij en een rodenbach voor den Haile, want die drinkt geen bier. Ik weet nog dat hij toen zei “hé écoutez Pierre, le DJ tourne les soeurs de pitié.” Ik slikte het laatste restje van mijn pint binnen en beaamde "Oui, Haile, temple of love c’est aussi ma chanson préférée.”
Enkele maanden later liep Haile Gebrselassie in Hengelo 12.56 op de 5000 meter…
ps. Men dank aan den Juan Ariff die deze foto nam.

2 opmerkingen:

Ariff zei

Bedank Haile maar, die deze foto uit zijn archieven heeft gehaald en zo vriendelijk was om mij deze op te sturen !

Anoniem zei

Aah de patapoef! Waar is den tijd :D