dinsdag, mei 23, 2006

Leve de onderzoeksjournalistiek

Momenteel loopt op vtm een reeks waarbij Wendy - maar kijk dan toch naar mij -Van Wanten op zoek gaat naar een man. Ik voel mij niet direct geroepen en heb dan ook geen boodschap aan dit programma. Onderzoeksjournalist Erik Van Grieken schreef zich wel in voor dit programma en raakte tot bij de laaste tien. Toen werd hij echter ontmaskerd. Zijn verhaal zou normaal gezien deze middag uitgezonden worden bij Koen Filet en Annemie Peeters op radio1. 2 minuten geleden op de website radio1: "De directies van VRT en VTM hebben gisteren overlegd, en beslist dat we Eriks verslag niet zouden uitzenden." De pax media lijkt hiermee definitief begraven.

En dan moet zondag nog onthuld worden dat Rob Vanoudenhoven eigenlijk nog voor VRT werkt en Kate Ryan in opdracht van Mike en Guido haar knietje is vergeten en er zo voor gezorgd heeft dat de kijkcijfers voor het songfestival op de vrt kelderden zaterdag. Mocht u nog weet hebben van andere sabotage-acties mag u die hier melden. Als u mij nu wil verontschuldigen, ik moet nog ergens een rode loper gaan pikken voor zes uur vanavond.

2 opmerkingen:

Lou zei

Ik heb van horen zeggen dat ze bij VTM het nieuws terug gaan laten presenteren door Marc Dupain. Zijn populariteit is weer groter dan ooit dankzij de herhalingen van "Alles kan beter".

Anoniem zei

en Martine Tanghe gaat op expeditie met Rob(inson)in de Pekingtrein tot aan de zuidpool.
sssssssssssspanningngngngngngng....