zaterdag, mei 06, 2006

broodje kip-curry

Ik moet niet hebben van vergaderingen onder de middag met broodjes. Die "met broodjes" wordt er meestal bij gezegd als verontschuldiging voor het u ontnemen van uw middagpauze en op eigen tempo verorberen van uw boterhammen. Probeer trouwens maar eens een betoog af te steken met een klieder kip-curry die langzaam langs uw kin omlaagdrupt. En je kan je wel voornemen om niet naar het stukje sla tussen de tanden van uw overbuurman te kijken, toch worden je ogen telkens weer naar dat groene stukje getrokken.
Ja, de broodjes waren weer lekker vorige week (vooral mijn broodje kip-curry).

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben het zo keihard met u eens. Vergaderingen over de middag zijn echt kaka. Als ik het woord broodjes en vergaderingen te dicht bij elkaar te horen krijg dan krijg ik al het vliegend schijt.