woensdag, mei 03, 2006

Moet er nog water zijn?

Wat een zalig weertje! Toen ik student was in Gent bestond er zoiets in den côté van den Blandijn als “de waterfeesten”. Dat is de eerste echt warme dag van den blok dat studenten collectief het zot in hun kop krijgen en met emmers water elkaar en vooral onschuldige voorbijgangers natgieten. Niets is dan veilig, ook niet de decapotabel of oude meetjes met schoothondjes. Ja, soms was het er wel eens over …
Ik denk dat ik mij uit nostalgie deze avond op ons terras posteer met een emmer water bij de hand. De kat is bij deze gewaarschuwd ;-))

3 opmerkingen:

freaq zei

"soms was het er wel eens over"

letterlijk ja! ;-)

Het waren schone tijden, idd, ik heb mezelf er ook nog aan bezondigd. Een maat van me was ooit eens kleddernat gemaakt, had gecheckt uit welk venster het kwam, ging thuis enkele ballonnen met water vullen, en is die netjes gaan binnengooien als bommekes :D

Het was blijkbaar op de pc van die gast, maar kom, dat kon mijne maat van op straat nie zien :p

Ikzelf heb ooit eens halsstarrig willen volhouden en bleef gewoon staan toen ze me met een soortement brandslang - echt man, zo'n dikke straal, joenges! - stonden nat te spuiten. Toen mijn schoenen vol water stonden en het water euhm overal zat, ben ik toch maar binnengegaan. Stupid pigheaded Freaq!

Unknown zei

visit this website Goyard Dolabuy Discover More view it informative post Dolabuy Chrome-Hearts

taystea zei

here navigate to these guys a knockout post reference read the article YOURURL.com