maandag, mei 15, 2006

het gevecht om het bakje

Gistermiddag alleen thuis met dochterlief. Samen op de sofa met een plop-koek in onze knuist. Er was een rit in de Giro met aankomst bergop en gezien de goede prestaties van de Belgen de laatste dagen leek mij dit wel wat. Op “H, gaan we samen naar de fietsers kijken?” kreeg ik een oorverdovend “Jaaaaaaa”. Nu gebiedt de eerlijkheid mij wel te zeggen dat H. een dolenthousiaste meid is die “Jaaaaaaaa” roept op de meeste van mijn voorstellen. Ook het “zal papa nog even zappen voor de GIRO begint” kreeg een volmondig “Jaaaa”. Komen wij terecht op een reportage op Nederland 3 over waterpolo. Dat leek ons wel wat: zwemmen, water, nat, bal. Toen ik na 10 minuten wou kijken of de Giro al begonnen was, botste ik echter op wel heel hardnekkig veto. Blijkbaar heeft een partij waterpolo een onverklaarbare aantrekkingskracht op een meid van 20 maand. Het schijnt dat Basso gewonnen heeft na een spannende ontknoping...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

leuker een match waterpolo dan die gedrogeerde fiets slaven. H is een wreed wijs kind

Lou zei

Heeft H. al een loopfietsje? Volgens mij kan dat het tij wel doen keren ...

pierre du coin zei

Een loopfietsje heeft ze al, misschien dat een foto van Tom Boonen het verschil kan maken?