vrijdag, mei 26, 2006

't is roze en 't zit op een stoksken

Vanavond met G op de sofa. Plots was die speciale blik er weer. We hebben nog geprobeerd ons er tegen te verzetten maar de goesting werd te groot. Frak aan, op mijn stalen ros gesprongen, nachtwinkel binnen, 2 magnums aub, sprint sprint sprint. Voor mij een "vision" en voor mijn madame een "intense". In Holland noemen ze dit een impulsijsje.
ps. is het u al opgevallen hoe mannen meer bijten in hun ijsje terwijl vrouwer er gewoon aan likken?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Och.. ik dacht dat het een suikerspin was..

Ariff zei

"plots was die blik daar weer"

ik dacht al iets grat anders natuurlijk. Chance dat het over frisco's ging, kzou direct gepeisd hebben "too much information !"

thank god for teh frisco's !!

Anoniem zei

Een roze magnum? Dat is toch hetzelfde niet meer hé...

pierre du coin zei

ze stoppen daar nog een wit laag chocolade rond om het roze wat te camoufleren...

K. zei

Hoe dat mannen in ijskes kunnen bijten - ik verstá dat gewoon niet!