zaterdag, mei 20, 2006

wie wil mijn pen vasthouden?

De firma leapfish heeft een systeem uitgewerkt dat berekent hoeveel je domeinnaam waard is op basis van een aantal parameters. Dus wie zich geroepen voelt: ik scoor 36 (combined value score) en een "estimated actual value" van 1,944 $.
Laat ons voor het gemak afronden naar boven en zeggen dat voor 2000 $ pierre du coin de uwe is! Ladies and gents, let the bidding begin!
U kan altijd uw domeinnaam eerst verkopen en dan mij overnemen op http://leapfish.com/

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh oh! Ik wil wel!
Als ik de mijne verkoop kan ik die van jou kopen en dan heb ik nog net genoeg over om je in te huren om te blijven schrijven.. :o)

Combined Value Score: 38
Estimated Actual Value: $2,166.00

Anoniem zei

Hm, ik wil je niet teleurstellen, maar volgens leapfish is mijn blogje $12,150 waard, en dat lijkt me echt wel grotesk...

Anoniem zei

Tsss.. opschepper! :o)

pierre du coin zei

@ dramoghe: zodra u stort mag u zich pierre noemen!
@ grmpf: een welstellend persoon als u moet toch wel wat over hebben om mijn pen te kunnen vasthouden?