vrijdag, mei 19, 2006

likkie loe likkie lee

Ik vind dat iedere deelnemer terug in de eigen landstaal moet gaan zingen. Die eerste deelnemer uit Armenië kon niet alleen zingen, hij kon zelfs geen engels. In het verleden zijn toch genoeg niet-Engelstalige liedjes gewonnen. Ik denk hierbij spontaan aan het "likkie loe likkie lee, amaai mij gilet". Ik geloof een Zweedse inzending uit de jaren '80. De Belgische bijdrage aan het songfestifal kan er dan in bestaan dat onze deelnemer, die in geen 20 jaar meer door die halve finales raakt, Strangersgewijs een Vlaamse versie van het winnende liedje maakt. Toemme toch, zo spijtig voor ons Kate!

6 opmerkingen:

Ariff zei

Ze had nochtans, zoals altijd, véééél kans om te winnen hoor !! Het is echt schandalig, ik kijk nooit meer naar eurosong.

een teleurgestelde Kate fan

Ariff

Anoniem zei

Ik ben nu ni echt een Kate fan maar het liedje en de show stak kop en nek boven de rest uit. Hoe Ierland bij de finale is geraakt is mij een groot raadsel.

Lou zei

Ahbon, en "onze deelnemer" dat ben ekik dus volgens u, awel merci!

Ik ga toch opteren voor een remix van Likki Lou Likki Lee denk ik ...

Anoniem zei

Awel, ik ben ook geen fan van Kate, maar ik vond haar optreden duidelijk één van de betere! Af en toe vroeg ik me af naar welk festival ik aan het kijken was. Vooral de kledij en het niveau van bepaalde liedjes deden me denken aan carnaval of een kinderfestival.
Groetjes, K.

Anoniem zei

Zouden we zelf eens niet deelnemen? Ik wil gerust met de micro zwaaien of dansen, uit een piano kruipen, me verkleden in een heks, fee, Samson,... Mijn Engels is niet perfect want alleen maar een voordeel kan zijn. Verder zing ik wat vals maar door het mooie geluid van een doedelzak zal dit zeker niet storen.
EN het belangrijkste is dat we zeker gesteund worden door den Bert(6o OOO euro). groetjes K

Anoniem zei

En ik maar met hart en ziel supporteren voor IJsland..